obsługa przed i po sprzedaży

Mamy świadomość, że proces wyposażenia laboratoriów w meble i urządzenia bywa skomplikowany.

Dlatego też, staramy się aktywnie współuczestniczyć i służyć wsparciem na etapie podejmowania decyzji związanych z wyborem rozwiązań w zakresie laboratoryjnych powierzchni roboczych.

Uwzględniając wspomniane już elementy naszego wsparcia związane z:

  • produkcją,
  • doborem materiałów,
  • wsparciem projektowym,
  • instalacją i montażem,

jesteśmy również do Państwa dyspozycji w zakresie:

  • przekazania wszelkiej dostępnej wiedzy technicznej, użytkowej oraz handlowej,
  • udostępnienia posiadanych certyfikatów oraz dokumentów potwierdzających zgodność z wymaganymi normami,
  • współudział w prezentacji oferty laboratoryjnych powierzchni roboczych przy okazji imprez targowych, sympozjów, szkoleń firmowych, itp.,
  • przesłania próbek materiałów,
  • wykonania indywidualnych (nie ujętych w żadnym z naszych dokumentów) testów odporności chemicznej,
  • dokonania stosownych pomiarów oraz wstępnej aranżacji laboratoryjnych powierzchni roboczych na etapie poprzedzającym podjęcie ostatecznego wyboru i złożenie zamówienia,
  • wykonania większych zestawów laboratoryjnych powierzchni roboczych (tzw. mock-up) w celu umożliwienia dokonania ich oceny,
  • przekazania większych zestawów laboratoryjnych powierzchni roboczych w celu ich trwałej lub czasowej ekspozycji (np. „salonik wystawienniczy”, ekspozycja targowa, itp.),
  • przeprowadzenie renowacji laboratoryjnych powierzchni roboczych z żywic epoksydowych Durcon bezpośrednio w laboratorium,
  • itp.

Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji w tym zakresie:

Tel. 56 659 98 05
E-mail: durcon@durcon.com.pl